måndag 28 september 2009

Like singin' in the rain

Första ensemblerepet idag, faktiskt riktigt roligt även om det verkligen inte sitter för min del. Fast det är väl det man har rep till, så att det ska kunna nötas in och bli fantastiskt bra. Jag känner mig i alla fall mer säker på min röst än vad jag någonsin har gjort förut och det känns helt underbart, tror att det beror på konserten i kyrkan i våras då jag äntligen bevisade för mig själv att jag har en bra röst, en röst med något speciellt. Det gillar jag skarpt!

Dessutom är det något med den här årstiden, med regnet och kylan som gör att jag får en extra skjuts uppåt. Jag trivs när det börjar bli höst, det är så mysigt, särskilt att vara ute och gå i skogen med regnet droppande ner från trädens grenar. Då blir jag på myshumör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar