söndag 27 september 2009

Tjejhelg

För det är så det har varit, har umgåtts med en hel hög med söta töser och det gör jag gärna om igen!

Började i fredags med ett sms till Emely, snabb fråga om vi skulle ses och det skulle vi absolut. Mötte upp med henne på bussen till Lödde och gick ett några varv på Center Syd, hon skulle fixa någonting till Marcus och jag passade på att köpa en present till Teo. Efter en snabb sväng hemom för att äta hamnade jag sedan hemma hos Emely tillsammans med Adde och då blev det film, närmare bestämt Kingdom of Heaven, som var helt okej även om jag inte direkt fattade allt...

Igår var jag först i Kivik på äppelmarknaden, detta med mamma, Kenneth och Anton. Det var ganska kallt, men väldigt trevligt. På kvällen hade Rebecka tjejmiddag med riktigt god vegetarisk mat och en hel massa snack, sådant som man borde göra oftare.

Helgens sammanfattande ord är alltså: Übernice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar