tisdag 27 oktober 2009

The fire in my heart

Träffade Kajsa idag, ännu en av de söta musikaltöserna. Vi åkte till Malmö och gick runt på stan, köpte inget förutom te men hade väldigt trevligt och jag har nästan bestämt mig för vad jag ska köpa till mamma i födelsedagspresent.
Åkte hem och skrev sista anteckningarna till samhälleprovet och sen blev det träning för första gången på två veckor. Så jäkla härligt! Har varit tvungen att prioritera bort den pga skolan, men nu ska det bli ändring på det, helt klart.

Imorgon ska jag träffa Jenjen, på torsdag blir det förhoppningsvis övningskörning och träffa Betty och på lördag ska jag till Hässleholm samt till Roffe, det kan inte bli mycket bättre. Har varit ovanligt social hittills och ser ingen anledning till att ändra på det, för det är riktigt nice!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar