tisdag 27 oktober 2009

Living in sin is the new thing

Nu vet jag varför jag inte ska röka:
1. Kallsvettningar
2. Svårt att andas
3. Illamående
4. Nikotindoften på mina fingrar går inte bort!

Som de tre första antyder så tål min kropp inte nikotin särskilt bra. Visst, kicken är ju härlig men definitivt inte värt det för att sen må såhär dåligt. Men det är ju trots allt mitt eget fel, även om det inte är jag själv som förser mig med cigaretter. Dåligt umgänge kan vi kalla det, även om jag tycker väldigt mycket om dem på alla andra sätt och vis. Och nu har jag tvättat händerna tre gånger(!) utan att få bort lukten, ush och fy och blä!

1 kommentar:

  1. Dom 3 första antyder på att du bygger upp ett beroende. Dvs du har fått i dig så mycket nikotin att kroppen gör allt för att göra sig av med det.

    SvaraRadera