måndag 16 november 2009

Mmm, it tastes just like raisins!

Humöret idag har inte direkt varit på topp. Bara tanken på frukt och nötter har gett mig kväljningskänslor och jag längtar efter riktig mat!!! Dock köpte pappa juice och russin till mig, tröst till max. Har inte ätit så mycket, varken igår eller idag, det blir så när mat mest känns avstötande.
I alla fall, jag blev pepppepp av ensemblerepet, för det lät faktiskt väldigt bra. Ibland blir jag bara så stolt över mig själv och hur min röst har utvecklats. Då blir jag glad.
Ingen läxa har gjorts, allt var faktiskt färdigt redan, och nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska lägga mig nu eller titta färdigt på Grannfejden.

Puss och kram, skumbanan (som jag inte får äta, men riktig banan går bra)

Just det! Jag måste lägga bären i frysen så att dom tinar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar