torsdag 12 november 2009

Vara nära, men ändå så borta

Humöret går uppåt, uppåt och nu har jag verkligen vant mig vid det här känns det som. Det är inte alls lika jobbigt med bara frukt längre, men trots allt längtar jag enormt mycket efter något med mer substans, något varmt. Mamma och brossan åt lax idag, som tur var var jag inte hemma just då för det hade varit nästan olidligt med tanke på att det är något av det bästa jag vet. Men men, nog talat om mat nu. Dagen har gått snabbt, lätt och smärtfritt och jag kom precis hem från sånglektionen som för första gången på flera veckor bara kändes helt underbart bra, enkelt och rätt. Det känns som att livet leker.
Imorgon är det fredag och även om jag inte har något inplanerat just då så känns det som att det kommer bli en bra helg. Särskilt som jag ska träffa Julia på lördag. Härligt värre.
Slutligen vill jag bara skicka en tanke till er som kände den tös som gick bort igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar