lördag 5 december 2009

Ingenting är vettigt 03.30, det har du rätt i men det struntar jag i

Livet just nu är en enda bergochdalbana och det finns absolut inget jag kan göra åt det. Skulle i sådana fall vara om jag stängde ner internet, slutade vara social och låste in mig på mitt rum med bara skolböckerna som sällskap, men vad fan, livet är till för att levas och då får man ta några smällar då och då. Tror jag.

Igår var det föresten fest. Längesen jag hade så roligt och kände mig så fri, brydde mig verkligen inte om vad folk tyckte och tänkte och dessutom hade jag sällskap av två av de härligaste töserna jag känner. Kan ju nämna att jag dansade en hel del på både bord och stolar, mest för att jag tyckte att det var kul, och just det, eftersom att det var maskeradfest var jag utklädd till Catholic Schoolgirl. Inte det mest fantasifulla kanske, men det var snyggt och enligt mig är det nästan det viktigaste.

And even when I dream of you, the sweetest dream won't ever do

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar