onsdag 27 januari 2010

The stars will fall and the earth will burn

Saker som har hänt sen förra inlägget:

1. Det nya schemat har börjat gälla, nu saknar jag sovmorgnar och slutar vid fyra fyra dagar i veckan.
2. Jag har mönstrat. Alla tester utom styrketestet gick bra, så min ansökan blev avslagen. Dock med kommentaren från läkaren att han tyckte att jag skulle träna upp mig och sedan komma tillbaka och göra om testerna.
3. Mårten har fyllt nitton, vilket firades med fest hemma hos Richard följt av middag med ett gäng trevliga människor dagen efter.
4. Ny mobiltelefon av fabrikat Samsung har införskaffats, nu behöver jag bara ett nytt minneskort samt nya hörlurar.
5. Och jag har träffat Fabian en hel del, mys på det.

Imorgon är det DD och idag har det snöat, snöat och snöat lite till.

2 kommentarer:

  1. D-dag med MASSOR av kemipluggande... (för min del i alla fall :P)

    SvaraRadera
  2. Låter som det har varit ganska okej sen sist då? C:

    SvaraRadera