onsdag 17 februari 2010

Wicked Wednesday

Föreställ dig att klockan ringer.
Du sträcker handen ur sängen för att stänga av den.
Du öppnar ögonen och BOM! får en smäll i huvudet av en slägga.
Welcome to my morning, eller nästan i alla fall, huvudvärken jag vaknade med imorse var inte nådig så det blev en dag hemma i sängen istället för en dag i skolan. Vilket indirekt leder till ångest över missade lektioner och behov av att ta igen det som har hänt under dagen. Och dessutom har värken inte försvunnit helt utan befinner sig molande bakom mina ögon och över tinningarna, som om någon har spännt ett tunnband runt mitt huvud.

Det är väl bara att inse faktum, jag kommer inte att bli frisk sålänge min skolgång inte är avslutad och det ger mig alltså runt ett tredjedels år kvar som konstant förkyld. Wohoo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar