torsdag 16 december 2010

Pat on the shoulder, slap in the face

Någon som kan skaka lite vett i mig? Snälla? För det här funkar ju inte...

Att ta sig till skolan i morse var verkligen lättare sagt än gjort. Det var plusgrader ute och regnade, vilket resulterade i en total isgata hela vägen hemifrån och bort till Chalmers. Dessutom blev det inte mycket bättre av att jag hade medvind, som förde mig framåt när jag inte alls skulle det, dagen började alltså väldigt härligt... Sen blev det till att vänta på Oscar och Victor, då bägge var sena. Tre viljor och en labbrapport senare, som dock löste sig väldigt mycket smidigare än vad jag trodde att det skulle göra, var det föreläsning och sen hem. Snacka om givande dag, verkligen...

Slutligen, bara för att den har snurrat runt i min skalle hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar