söndag 13 februari 2011

We were born for this

Helgen har gått lika snabbt som vanligt, även om jag istället för att vara kvar i Göteborg tillbringade den hos familjen nere i Skåne. Inget festande, inget alkoholintag, och detta trots att jag var bjuden på fest både fredag och lördag, men energin fanns helt enkelt inte där. Så, vad göra? Jo, tillbringa tiden med mamma, pappa och brossan istället, vilket inte händer särskilt ofta nu för tiden. Eftersom jag kom ner först vid åtta på kvällen i fredags blev det bara slöande framför tv:n hemma hos pappa, men lördagen tillbringades först med mamma på Center Syd och sedan i en biosalong med pappa och brossan. Vi såg Svinalängorna, som var riktigt bra, man måste ha ett hjärta av sten för att inte beröras av den. Idag (söndag) spenderades till största delen i min fåtölj med en skolbok i knäet, på tåget samt i min älsklings värmande famn efter att jag hade kommit tillbaka till Göteborg. Allt som allt en väldigt skön och vilsam helg, det behövs för att ladda batterierna ibland.

För övrigt så har jag världens bästa pojkvän, alla kategorier.

1 kommentar:

  1. Skönt att trippen söderut var avkopplande - det kan verkligen behövas nu när kurserna blir tuffare och tuffare...
    Det känns så underbart att få stå på perrongen och ta emot dig när du kommer hem <3
    Åh, du är så fin!! Jag har världens bästa flickvän ju, utan konkurrens! <3

    SvaraRadera