fredag 28 september 2012

*Host*

Visst är det sant att man ska dela med sig till den man älskar, men den här förkylningen hade jag gärna klarat mig utan... Fast nu är jag i alla fall på bättringsvägen, så jag ska inte klaga för mycket. Dessutom har Jonas jobbat sent denna veckan och jag har fått skjuts till skolan varje morgon och sluppit trängas på spårvagnen, det är guld värt! Han är så snäll och omtänksam, min man.
Delkurs två inleddes i måndags, då jag för övrigt låg hemma i sängen och kurerade mig, och har nu pågått i en vecka. Mest repetition hittills, vilket inte är helt fel då jag inte har varit den mest uppmärksamma i veckan. Det som stör mig mest är att jag missade all action i måndags, har fått berättat för mig att det blev någon form av läcka i taket så att det började "regna" inuti föreläsningssalen. Tur i oturen var kanske ändå att jag var hemma, det öste nämligen ner just där jag brukar sitta...
I övrigt har det inte hänt så mycket, blev godkänd på duggan på delkurs ett men den var å andra sidan löjligt lätt, och nu så är det äntligen helg igen. Dags att bli frisk och ta tag i plugget.

Näkemiin!

(Vilket är hej då på finska, om http://translate.google.com/ inte ljuger för mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar