tisdag 23 oktober 2012

Prokrastinering

För det kan väl inte direkt kallas något annat när man börjar slå in julklappar istället för att plugga? Nu har jag i alla fall slagit in de elva småpaket jag hittills införskaffat till Jonas adventskalender, samt skrivit en liten ledtråd till vad det kan vara i dem och bestämt ordningen. Det är himla kul att få göra något så kreativt, även om det är lite småklurigt att komma på vad jag ska köpa till honom.
Lite pluggat har jag ändå fått gjort, men det känns som att duggan närmar sig alldeles för fort! Den här delkursen som skulle vara så himla lång är snart slut och som vanligt vet jag inte var tiden har tagit vägen. Hoppas dock på sätt och vis att november ska gå lika fort som oktober har gjort så att jag får se vad Jonas tycker om sin kalender och så att det snart blir dags för julafton och födelsedag.
Nu blir det Dogwhisperer och när Jonas kommer hem ska vi fixa med grejer inför helgen, då vi ska fira min morfar som fyller 80 år. Mer om det kommer efter helgen.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Det ska bli så spännande att börja öppna de små paketen ^^
    Puss <3

    SvaraRadera