torsdag 31 januari 2013

En hypokondriker gör entré

Jag har fått näsblod och det första jag gör är att kolla upp symtomen för leukemi... Kan man vara yrkesskadad redan innan man börjar jobba? På tal om jobb så börjar det bli dags att söka något att ta mig för till sommaren, tänkte pilla med CV:et i morgon efter duggan och sen hoppas jag kunna övertala Jonas att ta en sväng till Kungsbacka för att dela ut det på lördag. Jag kommer verkligen behöva ha något att göra nu när jag vet hur det är att gå en sommar helt utan något vettigt att hålla på med. Kanske ska söka någon form av sommarkurs för säkerhetsskull också, om det finns något som verkar kul. Saknar faktiskt att läsa matte, det är inte riktigt samma sak när det gäller att räkna inom kemin som när man i princip bara räknar för räknandets skull. Jag vet inte varför, men jag har alltid tyckt om siffror och dessutom så känns det som att jag behöver fräscha upp kunskaperna lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar