tisdag 8 januari 2013

Välkommen 2013

Nyårsafton tillbringades hemma med min älskling, vi åt trerätters och hade det allmänt mysigt. 2012 avslutades lika bra som det varit och nu välkomnar jag 2013 och hoppas att det blir minst lika bra. Här under syns 2012's sista efterrätt, jag blev faktiskt väldigt nöjd även om den var så pass enkel att göra.



För något år sedan fick jag denna dagbok av min mamma i julklapp, men tidigare år har jag inte fått tummen ur att börja skriva i den. Nu har jag som ett litet nyårslöfte börjat skriva ner vad som händer i mitt liv varje dag, men det var så lite plats per dag (bara några rader) att jag bestämde mig för att använda den som årsdagbok och ta hela sidan i anspråk. Dessutom ville jag göra om utsidan på den, den var verkligen inte snygg...
Före:



Och efter:



Låt säga att i alla fall jag tyckte den blev mycket snyggare. Risken är dock att bloggen kommer försummas ännu mer nu, men vi får väl se om jag lyckas hålla båda flytande till årets slut. Det här blir spännande!

1 kommentar:

  1. Jag ser verkligen fram emot ytterligare ett härligt år med dig älskling <3

    Nyår var verkligen jättemysigt, framförallt under de givna förutsättningarna <3

    Jag hoppas på mer bloggande gumman, det är alltid roligt att läsa det du skriver <3

    Jag älskar dig <3

    SvaraRadera